Négy kategóriában is magyar üzleti szolgáltató központ lett a régió legjobbja

Négy kategóriában is magyar üzleti szolgáltató központ lett a régió legjobbja

Sivaram Akella, Head of BPS Unit, TCS Budapest Delivery Center; Amit R. Kumar, Business Development Manager, TCS Europe; Prabal Datta, General Manager, Delivery Center Head, TCS Hungary, Budapest; Jaroslaw Broszkiewicz, Head of ITIS Unit, TCS Budapest Delivery Center; Sai Mohan Sristy, Head of Presales, TCS Budapest Delivery Center

Az elmúlt évek sikertörténetét folytatva 2019-ben is sikerrel szerepeltek a hazai üzleti szolgáltató központok a Varsóban megrendezett Central Eastern European Business Services Summit & Awards gálaeseményen. A régiós seregszemlén ezúttal a Tata Consultancy Services (TCS) magyarországi központja három, míg a Morgan Stanley egy kategóriában részesült elismerésben.

Sivaram Akella, Head of BPS Unit, TCS Budapest Delivery Center; Amit R. Kumar, Business Development Manager, TCS Europe; Prabal Datta, General Manager, Delivery Center Head, TCS Hungary, Budapest; Jaroslaw Broszkiewicz, Head of ITIS Unit, TCS Budapest Delivery Center; Sai Mohan Sristy, Head of Presales, TCS Budapest Delivery Center

Sivaram Akella, Head of BPS Unit, TCS Budapest Delivery Center; Amit R. Kumar, Business Development Manager, TCS Europe; Prabal Datta, General Manager, Delivery Center Head, TCS Hungary, Budapest; Jaroslaw Broszkiewicz, Head of ITIS Unit, TCS Budapest Delivery Center; Sai Mohan Sristy, Head of Presales, TCS Budapest Delivery Center

A 2019-ben hetedik alkalommal megrendezésre került Central Eastern European Business Services Summit & Awards az egyik legjelentősebb regionális rendezvény a BSC (business services centres) szektor számára Közép- és Kelet-Európában. A térség mára világszínvonalú szolgáltatóipari lokációnak számít, amely folyamatosan bővül mind a foglalkoztatottak számában, mind a szolgáltatott tevékenységek komplexitásában, ugyanakkor új befektetők is folyamatosan vizsgálják a régiót és egyes városait.

Az idei rendezvényen a Tata Consultancy Services (TCS) három kategóriában is elhozta a legjobbnak járó díjat. Az év BPO vállalata kategóriában, valamint egyedi szolgáltatásnyújtás terén egyaránt a TCS Hungary lett az első helyezett a közép-kelet-európai régióban, továbbá a TCS Hungary vezetője, Prabal Datta az év üzleti szolgáltató központ vezetője címet is megkapta. Az év üzleti szolgáltató központja címet a magyarországi cégek kategóriában a Morgan Stanley kapta.

Egyidejűleg három kategóriában is díjat nyerni nagy megtiszteltetés számunkra. Büszke vagyok erre az eredményre, amely elismeri a teljes TCS Hungary Delivery Center erőfeszítéseit. Ország vezetőként 2015-ben vettem át a TCS Hungary irányítását, azóta hatalmas növekedést tapasztaltunk. A több mint 2300 tehetséges szakemberrel a TCS mára Magyarország egyik legnagyobb munkáltatója, több mint 80 nemzetiséggel, akiknek a 45%-a női munkavállaló, tevékenységünk igazi sokszínűséget mutat. A TCS Hungary a legszélesebb idegen nyelvi szolgáltatási palettát kínálja a régióban, amelyik, több mint 30 nyelvet tartalmaz. Ezeknek a díjaknak a megnyerésével a TCS ismét bizonyította a saját minőségét, amellyel az európai ügyfelek Business 4.0 útjának igazi Digital Transformation partnereként működik

- nyilatkozta Prabal Datta.

A BSC vállalatok jelentős szereppel bírnak a magyarországi gazdasági és befektetési környezetben. A hazánkban működő mintegy 110 üzleti szolgáltató központ mára több mint 50 000 embernek ad munkát, ezzel az egyik legmeghatározóbb szereplője a magyar gazdaságnak. Az első üzleti szolgáltató vállalatok az 1990-es évek elején érkeztek Magyarországra, kezdetben szabványosított pénzügyi, informatikai, továbbá ügyfélszolgálati és HR folyamatokat ellátva, ugyanakkor napjainkban már többségében magas hozzáadott értékű, komplex folyamatokat működtetnek.