Szekszárdon bővít a magyar tulajdonú Photel Online Solutions

Szekszárdon bővít a magyar tulajdonú Photel Online Solutions

Mintegy 1 milliárd forint értékű beruházással létesít digitális szolgáltatóközpontot Szekszárdon a Photel. A magyar tulajdonú, ügyfélkapcsolati és ügyfélszolgálati megoldásokat nyújtó vállalat a vezető piaci szereplők egyike, illetve Európa 100 leggyorsabban növekvő kis- és középvállalata között is megtalálható. A folyamatos fejlődés újabb lépcsőfoka a tolnai megyeszékhelyen most bejelentett beruházás, melynek eredményeként 130 új munkahely jön létre.

Szekszárdon létesít digitális szolgáltatóközpontot a magyar tulajdonú Photel Online SolutionsA szekszárdi központú Photel csoport 13 éve segíti ügyfélszolgálati és értékesítési megoldásokkal nagyvállalati ügyfeleit. Mára több mint 20 millió ügyfélkontraktus létrehozásában és menedzselésében működött közre aktívan a vállalatcsoport. Az évtizedes nemzetközi tapasztalattal rendelkező csapat több mint 10 nyelven nyújtja szolgáltatásait és segít eredményes párbeszédet kialakítani a vállalatok és ügyfeleik között. Elsősorban pénzügyi szolgáltatók használják sikerrel a Photel folyamatfejlesztési és ügyfélélmény-menedzsment tudását, legfontosabb partnerei az AIG, a Budapest Bank, az Euronet Zrt., a Global Payment Europe, a Raiffeisen Bank és a Sberbank.

130 új munkahely jön létre Tolna megyében

130 új munkahely jön létre Tolna megyében
A Photelt Európa 100 leggyorsabban növekvő kis- és középvállalata között jegyzik, emellett szerepel az Európai Üzleti Díjra jelölt vállalatok között is. A vállalat története és sikere egy kitartó, szorgalmas és találékony magyar kkv sikertörténete, mely egy kicsi piaci szegmensben tudott piacvezetővé válni az évek során.

A most bejelentett beruházás keretében a Photel Online Solutions Kft., a Photel csoport tagja digitális szolgáltatóközpontot létesít Szekszárdon. Az ügyfélszolgálati kiszolgálás és az értékesítés egyre inkább a digitális térbe tevődik át a telefonos csatorna helyett. Az online térben az önkiszolgálásé a főszerep, azonban az ügyfelek nagy részének segítségre van szüksége az önkiszolgáló folyamatok sikeres használatához: ebben segít a Photel. Megoldásuk egyfajta Big Data rendszerként is felfogható, amely valós időben monitorozza a weboldal online látogatóinak tevékenységét, majd a megfelelő látogatókat szólítja meg a megfelelő üzenettel, ezáltal javítva az elköteleződés és a konverzió – így például a regisztráció vagy vásárlás – arányát.

A Nemzeti Befektetési Ügynökség (HIPA) tanácsadói segítették a vállalat döntéshozóit a beruházás ideális helyszínének kiválasztásában. A beruházást a magyar kormány – a HIPA közreműködésével – egyedi kormánydöntéssel 378,4 millió forint támogatásban részesíti.