Beelőzni a holnapot – A MONO befektetőként szerzett tapasztalatai Magyarországon

Beelőzni a holnapot – A MONO befektetőként szerzett tapasztalatai Magyarországon

2023. 11. 15.

#HIPA Stories #MONO-Ipolyfabric #prémium autóipari belső dekoráció #Versenyképesség

Nem mindennapi történet a MONO-Ipolyfabricé, amely 1989-ben indult útjára egy apró Duna-kanyar menti községben. Tulajdonosa és vezérigazgatója, François Bandura azóta egy világszínvonalú vállalat központjává varázsolta Ipolytölgyest, ahol prémium autómárkák számára gyártanak belső díszítőelemeket. Újabb inspiráló sztorit osztunk meg a HIPA projektkatalógusából.

A HIPA Stories rovat igazi gyöngyszemmel gyarapodott: ezúttal egy belga vállalkozó történetét meséljük el, aki beleszeretett hazánkba, és innen vitte világsikerre autóbelső díszítőelemeket gyártó cégét. Mottójuk mindenesetre sokat mondó: „Ami ma elég jó volt, az holnap már nem lesz az”. Ennek jegyében akarnak versenytársaik előtt maradni. És hogy mennyire tartanak az elektrifikációtól? Egyáltalán nem, hiszen ahogy Bandura úr mondja:

Az autóinkból lassan nappali lesz, így a belső dizájn még nagyobb súllyal esik latba. Ezen mi csak nyerhetünk.

Az angolul készült riportból kiderül még:

  • miért értékeli különösen nagyra Bandura úr a magyar tehetségeket
  • mennyire nehéz biztosítani a szakember utánpótlást
  • mi kellett ahhoz, hogy betörjön a német piacra
  • milyen lélegzetelállító megoldásokkal kápráztatja el felső kategóriás vevőkörét
  • miért működtet kiterjedt K+F részleget a magyar központban
  • mi az, ami miatt rajong hazánkért

A teljes szöveg ide kattintva olvasható.