Magyar beszállítók a világ legjelentősebb öntészeti szakkiállításán
HIPA

Magyar beszállítók a világ legjelentősebb öntészeti szakkiállításán

2019. 06. 21.

HIPA - stand

A Nemzeti Befektetési Ügynökség (HIPA), a Magyar Öntészeti Szövetség (MÖSZ), valamint hat magyar beszállító mutatkozik be jövő héten a világ legjelentősebb öntészeti szakvásárán Düsseldorfban.

A négyévente megrendezésre kerülő „The Bright World of Metals" négy kiállítást ölel fel öntödei, fémkohászati és hőtechnológiai témakörökben. A GIFA az öntödei- és olvasztó berendezésekre fókuszál, a METEC a nyersvas-, acél-, és színesfémgyártást, valamint az acél öntészeti berendezéseket népszerűsíti, a THERMOPROCESS az ipari kemencéket és ipari hőkezelő berendezéseket mutatja be, a NEWCAST pedig a precíziós öntvények világába nyújt betekintést. A legutóbbi, 2015-ös rendezvényen összesen közel 80 000 látogató kereste fel a több mint 2200 kiállítót, hogy megismerkedhessen a legújabb iparági trendekkel és technológiákkal, valamint leendő beszállítókkal.

Az ötödik alkalommal megrendezésre kerülő NEWCAST kiállítás dátuma 2019. június 25-29. A vásár kísérőrendezvénye a NEWCAST Fórum, amelyen a legújabb öntészeti innovációkról kaphatnak átfogó képet az érdeklődők. A rendezvény keretein belül adják át a NEWCAST díjakat, amelyekkel a meghatározott kategóriában elért kiemelkedő szakmai sikereket ismerik el.

A Nemzeti Befektetési Ügynökség (HIPA) idén vesz először részt a NEWCAST kiállításon. A HIPA Beszállítói Főosztályának célja a magyar kkv szektor bekapcsolása a külföldi tulajdonú OEM és integrátor vállalatok értékláncába, illetve a már becsatornázott vállalatok feljebb lépésének támogatása. Ennek érdekében az Ügynökség beszállítói adatbázist üzemeltet, nagyvállalati igények alapján díjmentes beszállítói képzéseket szervez, szakmai tanácsadást és közvetítői segítséget nyújt a beszállítással foglalkozó magyar kis- és középvállalkozások számára. A nagyvállalatokkal közösen előkészített és megvalósított B2B rendezvények során a potenciális beszállító partnerek kerülnek a középpontba. Ezek a személyes találkozók számtalan üzleti lehetőséget rejtenek magukban. A külföldi kiállításokon biztosított megjelenéssel pedig alkalma nyílik a magyar kis- és középvállalkozásoknak termékeik, szolgáltatásaik, illetve kapcsolatrendszerük fejlesztésére.