Négy kategóriában is magyar üzleti szolgáltató központ lett a régió legjobbja
2019. 02. 12.
Az elmúlt évek sikertörténetét folytatva 2019-ben is sikerrel szerepeltek a hazai üzleti szolgáltató központok a Varsóban megrendezett Central Eastern European Business Services Summit & Awards gálaeseményen. A régiós seregszemlén ezúttal a Tata Consultancy Services (TCS) magyarországi központja három, míg a Morgan Stanley egy kategóriában részesült elismerésben.
A 2019-ben hetedik alkalommal megrendezésre került Central Eastern European Business Services Summit & Awards az egyik legjelentősebb regionális rendezvény a BSC (business services centres) szektor számára Közép- és Kelet-Európában. A térség mára világszínvonalú szolgáltatóipari lokációnak számít, amely folyamatosan bővül mind a foglalkoztatottak számában, mind a szolgáltatott tevékenységek komplexitásában, ugyanakkor új befektetők is folyamatosan vizsgálják a régiót és egyes városait.
Az idei rendezvényen a Tata Consultancy Services (TCS) három kategóriában is elhozta a legjobbnak járó díjat. Az év BPO vállalata kategóriában, valamint egyedi szolgáltatásnyújtás terén egyaránt a TCS Hungary lett az első helyezett a közép-kelet-európai régióban, továbbá a TCS Hungary vezetője, Prabal Datta az év üzleti szolgáltató központ vezetője címet is megkapta. Az év üzleti szolgáltató központja címet a magyarországi cégek kategóriában a Morgan Stanley kapta.
- nyilatkozta Prabal Datta.
A BSC vállalatok jelentős szereppel bírnak a magyarországi gazdasági és befektetési környezetben. A hazánkban működő mintegy 110 üzleti szolgáltató központ mára több mint 50 000 embernek ad munkát, ezzel az egyik legmeghatározóbb szereplője a magyar gazdaságnak. Az első üzleti szolgáltató vállalatok az 1990-es évek elején érkeztek Magyarországra, kezdetben szabványosított pénzügyi, informatikai, továbbá ügyfélszolgálati és HR folyamatokat ellátva, ugyanakkor napjainkban már többségében magas hozzáadott értékű, komplex folyamatokat működtetnek.
Iparági cikkek
Újabb rekordévet zár és térségi szinten is kiemelkedő eredményeket ért el az üzleti szolgáltató központok (BSC-k) magyarországi szektora a HIPA Nemzeti Befektetési Ügynökség közreműködésével végzett felméréssorozat új adatai szerint, amelyeket a szakma egyik leg...
2024. 11. 14.
BSC #BSCÁtadták a CallComm Zrt. új irodáját Nyíregyházán, amelyet a vállalat a Nyíregyházi Egyetem épületében alakított ki. A 2,7 millió euró összértékű beruházás keretében az operáció 100 új munkahelyet teremtett, valamint 150 munkavállaló részére indította el szakmai ...
2024. 05. 24.
BSC #BSCAz üzleti szolgáltató központ (BSC) szektor magas rangú vezetői tizenegyedik alkalommal találkoztak a lengyelországi Varsóban, ahol az ágazat régiós seregszemléjén, a CEE Business Services Summit & Awards-on megválasztották az év legjobbjait. Az eseményen a magy...
2023. 03. 14.
BSC #BSC