ExxonMobil a készségfejlesztésre és a fenntarthatóságra épít új, modern otthonában
2022. 06. 21.
Az ExxonMobil Üzletsegítő Központ Magyarország Kft. új irodájának megnyitó ünnepsége tökéletes alkalommal szolgált a cég számára, hogy bejelentse 600.000 euróért megvalósuló ambiciózus képzési programját, amely a munkatársak digitális készségeinek fejlesztését segíti. Az erőfeszítés további hozadéka mintegy 200 munkahely létrejötte, miközben a leendő kollégák a Budapest régió egyik legmodernebb és fenntarthatóbb épületének előnyeit élvezhetik majd.
A texasi székhelyű ExxonMobil Corporation a világ egyik legnagyobb olaj- és petrolkémiai vállalata. Magyar leányvállalata, az ExxonMobil Üzletsegítő Központ Magyarország Kft. 2004 óta működik, számviteli, valamint adótanácsadói tevékenységet folytat, és mára az energiaóriás legnagyobb európai képviseletévé vált, amely a globális operációt a kereskedelmi tevékenységek, pénzügyek és az informatika területén támogatja.
– mondta Szijjártó Péter külügyminiszter.
Az ExxonMobil most egy 24 hónapos Digital Innovation Programot indít, amelynek célja, hogy fejlessze a munkavállalók digitális technológiákhoz kapcsolódó készségeit, és elősegítse az innovatív cégkultúra megerősítését. A mintegy ötszáz résztvevő az alábbi négy típusú képzésből választhat: Digitális Készségek, Átalakulás és Innováció, Technológia és Eszközök, illetve Digitális Fejlődés.
Az ExxonMobil a Pillar nevet viselő ultramodern irodaközpontba költözött, amely a rangos LEED Gold (Leadership in Energy and Environmental Design) tanúsítvánnyal rendelkezik. A Pillar a Budapest régió egyik legmodernebb és legfenntarthatóbb irodája. A közös munka, innováció és tanulás elősegítésének szem előtt tartásával tervezett létesítmény az ExxonMobil magyarországi tartós jelenléte iránti elkötelezettségét hivatott jelképezni, valamint azt, hogy a cég egy új munkastílus meghonosításán fáradozik.
- mondta Byung Kim, az ExxonMobil Magyarország ügyvezetője.
Kapcsolódó cikkek
Iparági cikkek
Újabb rekordévet zár és térségi szinten is kiemelkedő eredményeket ért el az üzleti szolgáltató központok (BSC-k) magyarországi szektora a HIPA Nemzeti Befektetési Ügynökség közreműködésével végzett felméréssorozat új adatai szerint, amelyeket a szakma egyik leg...
2024. 11. 14.
BSC #BSCÁtadták a CallComm Zrt. új irodáját Nyíregyházán, amelyet a vállalat a Nyíregyházi Egyetem épületében alakított ki. A 2,7 millió euró összértékű beruházás keretében az operáció 100 új munkahelyet teremtett, valamint 150 munkavállaló részére indította el szakmai ...
2024. 05. 24.
BSC #BSCAz üzleti szolgáltató központ (BSC) szektor magas rangú vezetői tizenegyedik alkalommal találkoztak a lengyelországi Varsóban, ahol az ágazat régiós seregszemléjén, a CEE Business Services Summit & Awards-on megválasztották az év legjobbjait. Az eseményen a magy...
2023. 03. 14.
BSC #BSC