Hat kategóriában is magyar üzleti szolgáltató központot díjaztak Varsóban

Hat kategóriában is magyar üzleti szolgáltató központot díjaztak Varsóban

2020. 01. 31.

Hat kategóriában is magyar üzleti szolgáltató központot díjaztak a 2020-as CEE Business Services Summiton

A magyar üzleti szolgáltató központok ismét igazolták kimagasló teljesítményüket: hat kategóriában is elismerésben részesültek a tegnap este Varsóban megrendezett Central Eastern European Business Services Summit & Awards gálaeseményen.

A Tata Consultancy Services (TCS) a Legjobb Digitális Szolgáltató díját hozta el, ezen kívül a Legenergikusabb Munkahelynek választották a közép-kelet-európai régióban, míg az ExxonMobil Hungary az első helyen végzett az Év CSR Kezdeményezése kategóriában egyedülálló közösségi befektetéseinek köszönhetően. A Diageo Business Services Budapest központ nyerte az első díjat az Év Legjobb Egyetemi-Üzleti Együttműködése kategóriában BeSpiriteD esettanulmányi játékáért, az UNICEF lett az Év Üzleti Szolgáltató Központja Magyarországon, míg a – Magyarországon ugyancsak jelen lévő – Cognizant Technology Solutions-t választották a Legjobb Pán-Európai Szolgáltatónak (BPO).

A 2020-ban nyolcadik alkalommal megrendezésre került Central Eastern European Business Services Summit & Awards az egyik legjelentősebb regionális rendezvény a BSC (business services centres) szektor számára Közép- és Kelet-Európában. A térség mára világszínvonalú szolgáltatóipari lokációnak számít, amely folyamatosan bővül mind a foglalkoztatottak számában, mind a szolgáltatott tevékenységek komplexitásában. Ezzel egyidejűleg egyre több új befektető fedezi fel a régióban rejlő lehetőségeket.

A hazánkban működő mintegy 120 üzleti szolgáltató központ több mint 55 000 embernek ad munkát, ezzel a Business Services Sector kétségkívül a magyar gazdaság egyik zászlóshajójává vált az utóbbi években. Magyarország belső adottságai, növekedési potenciálja, politikai stabilitása és a magasan képzett munkaerő mind hozzájárulnak az ágazat folyamatos fejlődéséhez, amely mára magas szintű érettséget és komplexitást ért el a tevékenységi területén, miközben megőrizte azt a képességét, hogy bevonjon és megtartson tehetségeket és folyamatosan vonzzon új befektetéseket – legyenek azok új jövevények vagy bővítési projektek – a BSC és a BPO piacok területén.

Kapcsolódó cikkek

Iparági cikkek

N
Régiós szinten is előkelő eredményekkel büszkélkedhet a hazai BSC szektor

Újabb rekordévet zár és térségi szinten is kiemelkedő eredményeket ért el az üzleti szolgáltató központok (BSC-k) magyarországi szektora a HIPA Nemzeti Befektetési Ügynökség közreműködésével végzett felméréssorozat új adatai szerint, amelyeket a szakma egyik leg...

2024. 11. 14.

BSC #BSC #BSC #Business Services Hungary felmérés #Díjak #konferencia #Konnektivitás
N
Új irodájával erősíti jelenlétét a CallComm

Átadták a CallComm Zrt. új irodáját Nyíregyházán, amelyet a vállalat a Nyíregyházi Egyetem épületében alakított ki. A 2,7 millió euró összértékű beruházás keretében az operáció 100 új munkahelyet teremtett, valamint 150 munkavállaló részére indította el szakmai ...

2024. 05. 24.

BSC #BSC #CallComm #Call Center #100 ÚJ munkahely #2,7 millió euró #Nyíregyháza
N
Kettő magyarországi üzleti szolgáltató központot díjaztak az idei CEE Business Services Summit & Awards gálán

Az üzleti szolgáltató központ (BSC) szektor magas rangú vezetői tizenegyedik alkalommal találkoztak a lengyelországi Varsóban, ahol az ágazat régiós seregszemléjén, a CEE Business Services Summit & Awards-on megválasztották az év legjobbjait. Az eseményen a magy...

2023. 03. 14.

BSC #BSC #HIPA #BSC #ExxonMobil #Trivium Packaging #CEE Business Services Summit